Tuesday 5 May 2015

Soalan Pelangan : Anak Masih Batuk, Macamana Nak Buat yer?




Salam semua, saya dapat beberapa soalan dari Email saya, dan saya akan kongsikan di sini :


Soalan:
" Anak saya berusia 3 bulan, dan telah batuk selama 2 minggu, pelbagai ubat klinik dah bagi, tapi masih ada juga batuk, bagaimasa saya nak selesaikan masalah anak saya ini? "

Jawapan saya adalah berdasarkan kepada pengalaman saya sendiri;

Saya sentiasa bagi anak saya madu, dapatkan madu yang asli, bewarna cerah (bukan yang gelap) kerana yang gelap itu mungkin tak distrilkan lagi. Saya amalkan anak saya madu dengan cara yang paling mudah iaitu, campurkan madu sukatan setengah sudu teh dalam susu mereka. Gunakan sudu plastik

Semasa masukkan madu itu, selawat dan niat lah untuk melegakan batuk dan kahak anak anda. Selain itu, saya juga kerap sapukan minyak habbtus sawda waktu malam sebelum tido dan lepas mandi, ini bertujuan untuk menghalang daripada serangan selsema, kerana selsema ini lah penyebab batuk yang berterusan. Hingus dari hidung, baby tak boleh buang, jadi ianya akan terus masuk ke dalam tekak dan paru-paru.....

-admin : annum-

p/s : kami akan share pada anda soalan-soalan yang sering ditanya oleh fan kat sini kepada anda. Jika ada soalan, boleh email kat kami : sunnahrich@gmail.com

Promosi Mei masih berjalan lagi.Kepada anda yang nak rebut peluang harga runtuh sebelum Isninn ini, boleh sms kan kod promo kami ini : CMA ke 017 669 0694

Anda dapat :
Harga rm80 (kalau tak rm85)

No comments:

Post a Comment